2013 tahun yang malang :'(


aslkum ! hye blogger ..

harini nak membebel . tak tahu nak luahkan kat sape2 kat blog pun jadi lah . 2013 tahun yang malang?
Hmm mungkin kot . semua yang aku rancang semua tak jadi . lagi aku nak lari dari masalah , lagi besar masalah datang . satu satu masalah datang , runsing , pening , semua ada . kadang2 terasa fedupp dengan diri sendiri pun ada .

kalau ikut kan . aku sanggup kena sepak terajang duduk kat askar tu , maki hamun kena tiap2 hari pun tak kesah . dari duduk sini mcm orang bodoh . tapi tu lah . salah aku jugak , kecik2 malas bersukan . kasar je sikit patah lah , retak lah . so , dua kali kena tendang . unfit . huhh :'( muda2 dah pencen .

so skang mcm mana?
 mendap lah . kaki ni kalau malam2 rasa nak cari mangsa je terajang orang . kebas , ngiluu . semua ada . mungkin tuhan tak bagi kerja2 mcm tu , ada hikmah dia mungkin :) stop cari kerja2 yg boleh memudarat kan kaki.

so , nak kemana? sambung belajar?
teringin jugak jadi mcm dulu . habis spm blajar kat kolej kat melaka . kepala mmg tak pikir apa dah . happy dengan kawan2 . belajar pulak bab yang mmg aku minat . photography :) . skang pulak peluang mmg ada . dapat masuk upsi , diploma muzik . teringin jugak jadi cikgu muzik . Bhahaha . tapi tu lah . aku taknak tambahkan beban . cukup lah dulu dah belajar . redha je la .

gagal kat harini bukan gagal selama lamanya . mungkin takada rezeki lagi . masalah musibah tu semua mungkin allah nak uji kita je kan? lepas ni kena pikir ke depan . mungkin aku dah matang skang . tak mcm dulu . pikir nak seronokkk je . hahaha beno kabo .

kbye !~