my name is hafiz :)


                                           

                               
Assalamualaikum..

my name is Ahmad Nor Hafiz bin Ahmad Noorani. I'm 20 years old and been school at smk temenggong kati. I was the youngest among 6 of my siblings. interested in music and photography, I have my own music studio. music became part of my life. my siblings are all musicians. i have born to the family who love music. I have been teached about music since i was young.


My interest in photography started since form 3. i begin by only use compact camera. after finished study in form 5, i continue my education at Kolej Komuniti Jasin melaka on basic photography for 6 month. at the beginning, i has use nikon camera type D3100. Begin with shooting the portraite of nana shamupy, my first model, i begin fall in love to the portraite photography field. I made photography as my hobby and part-time work. now i has use nikon D5100 camera and like to use the beginner camera because i was not the professional photographer. I was learning yet the art of photography....

Wedding | Azizul&Yusraini | 22 desember 2012


Wedding | Azizul&Yusraini | 22 desember 2012
afizphotography

selesai buat custom album :) alhamdulillah .. esok buleh hantar print dah .













jom download movie Pontianak VS Orang Minyak :)




Sinopsis Pontianak VS Orang Minyak
pontianak VS Orang Minyak mengisahkan pergolakan hidup dua ekor hantu yang baru saja berkecimpung di dalam dunia kehantuan. Ponti merupakan seekor pontianak lelaki yang amat dibenci oleh pontianak-pontianak lain kerana sepatutnya semua pontianak datang dari golongan wanita.
Omi pula seekor orang minyak lembut yang amat memeningkan kepala orang-orang minyak lain yang ditugaskan untuk menunjuk selok belok menjadi seekor orang minyak kepada beliau. Walaubagaimanapun, ujian terakhir mereka merupakan cabaran yang sangat hebat apabila mereka dihantar untuk mencari mangsa di sebuah kampung yang dipanggil Kampung Puaka.
Malangnya Kampung Puaka ini dipenuhi oleh orang-orang yang tidak takut akan hantu. Mereka ini tergolong daripada golongan pawang, bomoh dan juga hantu-hantu yang telah bertaubat. Kampung Puaka juga telah dipasang “pendinding sakti” dimana semua hantu tidak dapat masuk ke dalam kawasan kampung itu.
Kampung Puaka menerima penduduk kampung yang baru iaitu Saodah dan dua orang anak perempuannya, iaitu Bunga Cinta Kasturi dan Bunga Cinta Melur. Ponti dan Omi merancang untuk menyerang kedua – dua anak perempuan Saodah, tetapi, sebaliknya, mereka telah jatuh cinta kepada mereka. Ponti jatuh cinta dengan Bunga Cinta Kasturi, manakala, Omi pula jatuh cinta dengan Bunga Cinta Melur.
Ini membuatkan mereka mengambil keputasan untuk menukar rancangan mereka, Ponti akan menyerang Bunga Cinta Melur dan Omi akan menyerang Bunga Cinta Kasturi. Tetapi, mereka berdua telah dihalang sesama sendiri dan menyebabkan mereka berdua bertelingkah.
Download Full Movie - part 1 
                                part 2


jom download cerita istanbul aku datang :)


sinopsis
Diarahkan oleh Bernard Chauly, filem ini menjalani penggambaran di Istanbul, sebuah bandar di Turki yang sangat cantik dengan budaya dan rekaan bangunan klasik dari zaman dahulu. Filem ini mempunyai segala ciri-ciri romantik dan komedi yang mampu menarik dan mengusik hati penonton.
Jika dibandingkan dengan filem “Ombak Rindu” dan “Lagenda Budak Setan”, keduanya mempunyai jalan cerita cinta yang kompak namun hanya sarat dengan kisah sedih dan romantik sesebuah percintaan.
Lain daripada keduanya, “Istanbul Aku Datang” menceritakan tentang seorang gadis bernama Dian (Lisa Surihani) yang sanggup ke Istanbul demi mengejar cintanya yang dilakonkan oleh Tomok (Azad). Kedua mereka telah menjalin hubungan lebih 5 tahun tetapi terpaksa berpisah kerana Azad melanjutkan pengajian. Namun, kedatangannya ke Istanbul hanya menyebabkan diri lebih merana apabila rahsia Azad telah terbongkar. Ouh ya, kami tidak mahu beritahu apakah rahsianya.
Disebalik kedatangannya ke Istanbul, perkenalan Dian bersama seorang pemuda bernama Harris (Beto Kusyairy) telah menyentuh hatinya. ‘Mimpi ngeri’ Dian bermula apabila dia ditipu ketika mencari rumah sewa dan tanpa diketahui, rumah yang sudah pun dibayar deposit selama 3 bulan itu sebenarnya sudah pun mempunyai seorang lagi penyewa iaitu Harris. Perkara ini menyebabkan dia terpaksa duduk serumah dengan seorang lelaki yang tidak dikenalinya.
download kat sini --- > part 1
                                part 2


Kemah Keming download :)


DOWNLOAD KEMAH KEMING USTAZ AZHAR IDRUS

UAI Episod 01 = download
UAI Episod 02 = download
UAI Episod 03 = download
UAI Episod 04 = 
UAI Episod 05 = 
UAI Episod 06 = 
UAI Episod 07 = 

jom download cerita ajiboy :)



PLOT MOVIE
He may be small because he is just a kid, but Ajiboy is not just any kid. Quick-witted and smart-mouthed, he is entrusted by his father Fauzan to manage and care for Malacca’s Water Theme Park for a short while as he has matters to attend to. However, Ajiboy’s abilities are doubted by Cumi and Mat Saja, the park’s supervisors who love to take advantage of their positions by giving freebies away to women. When Ajiboy finds out, he decides to punish the two by demoting them to menial cleaning tasks, which prompts them to commit a betrayal. As if he does not have his hands full already, Ajiboy has to find a wife for his father in order to fulfil his deceased mother’s wishes.

download kat sini ---> ajiboy full movie

jom download cerita apa celop toq :)


                                            

Sinopsis:
Hazama seorang anak muda yang mempunyai impian untuk menjadi penyanyi, melalui liku kehidupan bersama teman baiknya, Tapai. Hazama bekerja di bengkel membaiki motorsikal, sering bersama menghadapi karenah Tapai yang berhutang dengan samseng, Black, yang sering menganggu mereka, sehingga terlibat dalam pergaduhan.

Pada masa yang sama, Laila, seorang wartawan, telah ditukarkan ke bahagian hiburan apabila telah melakukan kesilapan ketika operasi yang melibatkan anggota polis tidak lama dulu. Selepas itu, kehidupan Hazama berubah apabila bertemu dengan Pak Samad, seorang lelaki yang hidup keseorangan.

Pada awal pertemuan, Hazama merasakan lelaki itu hidup dengan penuh keegoan. Pada masa yang sama, Tapai meminta bantuan teman wanitanya, Juita, dalam membantu melunaskan hutang kepada Black. Masa berlalu, apabila Hazama mula menghabiskan masa dengan Pak Samad, sehinggalah dia jatuh sakit pada suatu hari.

Bila dimasukkan ke wad, Hazama terkejut apabila mengetahui penyakit yang dihadapi oleh Pak Samad. Tapai, meminta pertolongan Hazama, apabila Juita mengajakkan bertemu dengan kakaknya, Laila. Mengenangkan persahabatan di antara mereka berdua, Hazama menurut kehendaknya. Hazama merakamkan lagu, atas sokongan Tapai, Juita dan Afiq. Tanpa disangka, lagu nyanyian Hazama mendapat sambutan cukup luar biasa, namun disebalik kejayaan itu, terdapat kisah sedihnya.

dowload kat sini ---> Apa celop Toq Full mivie


jom download cerita budak pailang :)


Sinopsis Budak Pailang 

Budak Pailang mengisahkan kehidupan Badrul lakonan Aeril Zafrel yang nakal dan suka membuli remaja lain. Dia bersama rakannya Achoi (Epy), Awang (Zalif Sidek), Dani (Arien Yunus) dan Wandi (Man Rahman) sering menjadikan Rodi (Niezam Zaidi) sebagai mangsa buli mereka.

Pada masa sama, Badrul menyelamatkan gadis bernama She (Wawa Zainal) daripada gangguan samseng jalanan. Bermula dari situlah, Badrul dan She saling jatuh cinta dan hubungan mereka semakin intim. Badrul lahir daripada keluarga susah dan sering tertekan sikap ibu bapanya yang selalu bertengkar akibat kesempitan wang.

Tidak tahan dengan situasi itu, Badrul nekad menyertai kumpulan samseng diketuai Alex (Zul Supian).

Download kat sini --> Budak Pailang Full movie

jom download cerita PE3 :)



sinopsis
Mengisahkan tentang kumpulan rompakan berprofil tinggi yang diketuai oleh Megat. Aktiviti rompakan yang dilakukan oleh kumpulan ini turut dibantu oleh orang kanan Megat iaitu Fumi, Siva, Chat dan Jerry. Kesemua mereka ini mempunyai kepakaran dan keistimewaan masing-masing.
Jerry seorang yang mahir dalam mengendalikan perisian komputer. Chat dan Siva pula merupakan anggota kumpulan yang patuh terhadap arahan ketua mereka. Dalam pada itu, Megat turut mempunyai seorang pembantu yang turut sama melancarkan setiap rompakan yang dirancang iaitu Fumi.
Kemasukkan Fumi dalam kumpulan ini bermula setelah beliau berkahwin dengan Lina, adik kandung Megat. Megat sentiasa menyusun dan merancang aktiviti rompakan yang memberi pulangan tinggi kepadanya. Antara aktiviti yang dilakukan oleh kumpulan Megat adalah seperti merompak kereta mewah, merompak bahan-bahan yang berkaitan dengan alatan komputer, wang tunai dan sebagainya.
Memiliki kumpulan yang cekap dan licik membuatkan mereka sentiasa terlepas dari pihak berkuasa. Dalam masa yang sama berbagai kejadian berlaku. Namun ianya tidak mematahkan semangat mereka untuk terus menjalankan rompakan yang dirancang. Namun begitu, rancangan rompakan yang ingin mereka lakukan akhirnya dapat dihidu oleh pihak berkuasa. Adakah kumpulan ini dapat meloloskan diri atau sebaliknya?

Download kat sini --> PE3 full movie

jom download cerita ngorat :)


Sinopsis
Filem Ngorat mengisahkan tentang Arjuna Kasih (Aaron Aziz) yang akan muncul di dalam kehidupan seharian Ijam (Iedil Putra), seorang loser yang tidak pernah mempunyai awek.

Berjayakah Ijam mencari teman idamannya?

Filem Ngorat, adalah filem terbitan Grand Brilliance dan bakal ditayangkan di pawagam pada Julai 2012. Filem Ngorat dibintangi oleh pelakon paling popular 2012, Aaron Aziz dan Erra Fazira, Iedil Putra, Nas-T dan Zain Ruffedge, Dira Abu Zahar, Dynas.  

download kat sini --> Ngorat Full movie




jom download filem aku terima nikahnya :)


sinopsos cerita aku terima nikahnya 

Mengisahkan Johan (Adi Putra) menikahi Arlisa (Nora Danish) dan mereka hidup bahagia. Namun kebahagiaan mereka terhenti apabila Johan terlibat dalam kemalangan dan hilang ingatan termasuk melupai siapa Arlisa di hatinya. Bagaimanapun, Johan mula rapat dengan Suriya, teman baik kepada Arlisa. Apakah kesudahannya?
download di sini > AKU TERIMA NIKAHNYA
Adi Putra, Nora Danish,Mon Ryanti, Alex Yanz, Kamal Faridz dan Azrel




PC tablet android 4.04 murah !






PC tablet . Model : Netpad 7inch Allwinner a13 Android 4.0

menggunakan perisian android 4.0 Ice Cream Sandwich. 
sama dengan galaxy tab .pakai wifi atau usb modem, 
boleh online facebook , twitter , skype .
download beribu-ribu software dan game dekat android market .
boleh main game angry birds , fruits ninja dan banyak lagi .




Specifications:
CPU All Winner A10/A13, 1.2GHz
GPU Mali 400
Operation System Android 4.04
RAM 512MB DDR3
Nand Flash 4GB
Screen Type 7" Capacitive Screen
Resolution 800 x 480
3G Support
Camera 1.3 Megapixels
Gravity Sensor Support
Multi-Touch 5 points touch
Android Market Support
Video 2160P(3840×2160 px), AVI/MOV/MP4/RMVB/FLV/MKV
Music MP3/WMA/WAV/APE/AAC/FLAC/OGG
Ebook TXT, PDF, HTML, RTF, FB2
WIFI 802.11 b/g/n
Earphone Interface 3.5mm
Extend Port: 
1 x MINI USB port
1 x 3.5mm earphone port
1 x TF card slot

Package:
- Tablet Slim A13
- Manual
- Charger
- USB Cable FREE

RM350 jerr , buleh runding :)

kalau berminat boleh pm saya di facebook ----> facebook.com/afizphoto





jom download cerita taikun :)




Sinopsis Filem Taikun

Filem Taikun mengisahkan dua sahabat baik dikenali sebagai Tai (Angah) dan Kun (Along) yang mempunyai masalah dengan pihak berkuasa. Sifat mereka suka bergaduh dan mencuri menyebabkan mereka bertembung dengan ahli-ahli Geng Ros Hitam dan Tedung.

Disebabkan Tai dan Kun membelasah kedua-dua ahli geng dengan teruk, ketua Geng Pink, Manan dan ketua Geng Purple, Sarip merasa tertarik dengan kehebatan mereka berdua dan mengajak Tai dan Kun untuk menyertai geng mereka.

Sikap Tai dan Kun yang tamak menyebabkan mereka menerima pelawaan dua-dua geng tanpa pengetahuan ketua geng masing-masing.

Geng Pink dan Geng Purple pula adalah dua musuh ketat dan sering bergaduh. Mereka juga bersaing dalam perniagaan DVD cetak rompak. Kehadiran Tai dan Kun yang kelihatan hebat menyebabkan mereka mendedahkan segala kegiatan mereka dan mengharapkan pada Tai dan Kun untuk membantu mereka supaya menjadi lebih kaya.

Sejak itu, kehidupan Tai dan Kun dilimpahi kemewahan. Kesetiaan Tai dan Kun hanya terletak pada ganjaran wang sebagai habuan.

Namun, Geng Pink dan Geng Purple mula ditimpa masalah yang mana semua kegiatan mereka sering dihidu polis. Masing-masing mula menunding jari menuduh geng lain.

Tapi dalam diam, ada dalang yang membocorkan semuanya dan Tai dan Kun dituduh sebagai dalangnya namun Sarip dan Manan tidak percaya. Siapakah dalang sebenarnya? Apakah yang akan terjadi pada Tai dan Kun? Semuanya akan terjawab dalam filem 'Taikun'.

Pelakon Filem Taikun: Angah Raja Lawak (Tai), Along Raja Lawak (Kun), Afian Giman (Alex Yanz), Angah Raja Lawak (Sarip), Adey Shafrien, Haszmi Raja Lawak, Mikael Andre, Addy Rauf

download kat -->sini .

jom download filem untuk tiga hari :)



Sinopsis Untuk 3 Hari 
Filem Untuk Tiga Hari mengisahkan kisah cinta luar biasa dan agak pelik. Untuk Tiga Hari berkisar tentang dua pasang kekasih yang terpaksa berkahwin atas desakan dan pilihan orang tua.

Pasangan kekasih ini memutuskan untuk bercerai selepas tiga hari mereka mendirikan rumah tangga.

Dalam tempoh tiga hari mereka meluangkan masa bersama, mereka mula sedar bahawa itulah jodoh yang terbaik buat mereka seperti mana yang telah ditentukan oleh Allah SWT dan meneruskan perhubungan bukanlah sesuatu yang buruk dan mungkin adalah perkara terbaik yang pernah berlaku dalam hidup mereka.

Bahagiakah kita untuk meneruskan cinta selepas melukakan hati pasangan yang diceraikan selepas 3 Hari perkahwinan?

Filem Untuk Tiga Hari adalah filem diadaptasi daripada novel popular Ahadiat Akashah.

Pelakon filem Untuk Tiga Hari: Afdlin Shauki, Rashidi Ishak, Vanidah Imran, Ayu Raudhah, Dira Abu Zahar, Zizan Nin, Ainul Aishah, Nabil Ahmad, Zizan Raja Lawak, Fauziah Ahmad Daud, Zaibo, Khatijah Tan dan Atilia.

Penerbit: Sharad Sharan (Ombak Rindu)
Pengarah: Afdlin Shauki
Pelakon: Adflin Shauki, Rashidi Ishak, Vanidah Imran, Ayu Raudhah
Produksi:  Tarantella Pictures Sdn Bhd.

Download kat > sini 

jom download filem Hantu Air :)




Sinopsis Hantu Air



Hantu Air mengisahkan kerana kecuaian, botol berisi semangat jahat terjatuh ke dalam tasik sebuah resort. Selepas itu, berlaku beberapa aktiviti paranormal di resort yang diurus Mawar. Lebih teruk, beberapa penghuni resort mempunyai latar belakang hitam sendiri.


Fauzi yang baru kehilangan anak dan isteri bertemu Mawar dan mula berkawan rapat. Manakala Ramli dan Ros yang menginap di situ bersama anak mereka kecewa dengan pengurusan resort. Dua rakan baik, Jennifer dan Alicia pula berada di situ kerana sukakan aktiviti lasak yang disediakan.


sila download ke dua2 part .
download kat sini > part 1
                            > part 2


Jom download filem Halim Munan :)





Halimmunan mengisahkan remaja lelaki, Halim bin Munan. Dia sering di ejek dan dibuli rakan-rakannya iaitu Ajak, Pawi dan Kimi kerana sikap Halim yang agak lurus dan namanya yang dianggap pelik. Halim sendiri sebenarnya menganggap dirinya sebagai ‘halimunan’ dan dia suka berangan sehingga dewasa. Namun, pada suatu hari Halim difitnah orang kampung kerana mengintai Suriyati yang juga anak gadis Arsyad. Bagaimanapun, Munah tidak mempercayai tuduhan itu. Sebagai ibu, Munah yakin dengan Halim.
Untuk membersihkan namanya, Halim bertemu seorang bomoh iaitu Wak Mali. Ucapan salam diucapkan dan selepas Wak Mali menjawab salam tu, Wak Mali kebingungan kerana tidak nampak sesiapa memberi salam padanya. Halim menjadi ‘halimunan’ selepas mencuri kain kafan di sebuah kubur berhampiran. Belum sempat halim datang menyerahkan separuh kain sebagai syarat ‘dapat ilmu’, dia sudah pun bertukar menjadi halimunan.

Bagaimanapun, halim sebenarnya dah tersalah ambil kain kafan menyebabkan dia sentiasa halimunan. Pada masa sama, penduduk kampung mencarinya kerana halim dituduh menyamar menjadi pocong dan mengacau penduduk kampung. Apakah yang berlaku seterusnya kepada Halim. Mampukah dia membersihkan namanya dan keluarga yang sudah tercemar? Adakah Halim akan berubah sikapnya yang suka berangan itu? Semua jawapan ada dalam Halimmunan.

sila download ke dua2 part .
Dowload kat sini > part 1
                           > part 2

credit to kuryu .

aku buat filem? hahaha :p



Filem Pendek 'ICT dan Kemerdekaan' SMK Temenggong , Kuala Kangsar



Filem pendek yang dibuat sekerat jalan . haha :p filem ni shoot tahun lepas , masa bulan puasa .
 ada beberape babak tak buat sebab tak sempat . 3 hari lagi nak raya . so , tak sempat la nak habiskan cerita ni . dapat shoot 3 babak je . filem ni sepatut nye kena hantar kat SKMM . tapi tak siap . adoyaiii . tahun 2010 dah masuk dah . dapat hadiah RM500 :) saguhati je pun :p kah kah kah .

Portraiture of LieyaFaziera


Talent : LieyaFaziera

Thanks to Nana sbb sponser baju . haha :p
tak lupe juge kat fadli .












Couple shoot | zamir+lieya | taman tasik , taiping







somoga berkekalan :)

adil zamir + lieya fazira

cuti2 taiping . 12.2.12
photo by Afizphotography . thanks adil zamr n kakcik :) 
tak lupe juge kepada nana  , yang tak suka gambar dia di shoot :p haha . love youu :)


jom download filem Songlap :)


sinopsis filem songlap .


*Berlatarkan bandar metropolitan Kuala Lumpur, SONGLAP mengikuti kisah dua adik-beradik – AM (Shaheizy Sam) dan AD (Mohd. Syafie Naswip) yang melibatkan diri dalam sindiket penjualan bayi yang diuruskan oleh seorang wanita bergelar MAMA. Kehidupan dua adik-beradik ini jauh berbeza; AM mengambil kesempatan dengan menggunakan business MAMA sebagai jalan pintas mendapatkan wang untuk kegiatan judinya, sementara AD mengimpikan kehidupan yang lebih baik dengan menyertai pertandingan tarian B-Boy.
AD mula menyedari impiannya mungkin tidak tercapai setelah kehilangan kawan karibnya RAZAK kepada kancah dadah dan melihat dengan matanya sendiri nasib gadis-gadis muda yang dijual kepada sindiket pemerdagangan manusia. Apabila adik RAZAK, HAWA (Sarah Ali), yang sedang hamil terjebak dengan sindiket ini, AD tidak boleh menutup mata kepada situasi ini lagi dan terpaksa berlumba dengan masa untuk menyelamatkan HAWA tanpa menyedari bapa Hawa, PAK DIN juga sedang mencari anaknya yang telah hilang. Akan tetapi, niat baik AD untuk menolong HAWA telah menggoyahkan hubungannya dengan AM, dan pergelutan mereka akhirnya mencecah tebing maut. Berdepan dengan godaan dan pengkhianatan, dan dihambat samseng ganas di jalanraya, siapakah yang akan menang dalam pertaruhan nyawa antara dua saudara ini?

dowload di sini > part 1
                       part 2

credit to TeamHanna :)